Zaloguj się Koszyk jest pusty

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

»   Ile czasu trwa realizacja zlecenia?
Od momentu otrzymania wpłaty (jeśli ta opcja jest wybrana) i akceptacji projektu w ciągu 2-4 dni roboczych (bez sobót i niedziel) następuje wysyłka towaru wybraną wcześniej opcją wysyłki (kurier, poczta).

»   Czy muszę się rejestrować?
Jeśli jesteś pewny że chcesz złożyć zamówienie - musisz się najpierw zarejestrować.
Dzięki temu wszystkie wykonane przez Ciebie projekty zostaną zapisane na naszym serwerze, a po Twojej ostatecznej akceptacji i złożeniu zamówienia nie musisz już wypełniać formularza.

Możesz również wypróbować nasze kreatory -  ale bez rejestracji Twoje projekty nie zostaną  zapisane. 

»   Jak sprawdzić status mojego zamówienia?
O każdym postępie w realizacji Twojego zlecenia zostajesz informowany mailowo!
Otrzymasz następujące wiadomości:
AKCEPTACJA TWOJEGO ZLECENIA - czyli wszystkie pliki dotarły bez żadnego błędu i są prawidłowo wykonane.
W TRAKCIE REALIZACJI - czyli Twoje zlecenie jest w realizacji.
WYSŁANO ZAMÓWIENIE - czyli Twoje zlecenie zostało zakończone i wysłane.
Dzięki tym powiadomieniom cały czas jesteś na bieżąco informowany!


»   Czy moje zdjęcia są dobrej jakości?
Kreatory - w których wykonujesz projekty, automatycznie sprawdzają jakość przesłanych zdjęć. 
Jeżeli zdjęcia są słabej rozdzielczości - pojawia się komunikat że zdjęcie jest za małe.

Zwróć również uwagę podczas wybierania zdjęć - aby zdjęcia były bez widocznych pikseli, ładnie naświetlone. Ich wielkość powinna przekraczać 1Mb.

»   Jak zmienić dodane zdjęcie na inne?
Aby wymienić zdjęcie na inne, wystarczy na odpowiednim projekcie kliknąć: PROJEKTUJ OD NOWA.
Wtedy na nowo będziesz miał możliwość wgrania prawidłowego zdjęcia.

UWAGA! Utracisz przy tym wszystkie dotychczasowo wprowadzone napisy i clipy. Trzeba zaprojektować CAŁOŚĆ od nowa. 

»   Jak złożyć zamówienia na różne adresy dostawy?
Aby Twoje zamówienia wysłane były na różne adresy - musisz  złożyć zamówienia w osobnych koszykach -
na koniec w poszczególnym zamówieniu wprowadzisz prawidłowy adres.

»   Jak zaprojektować Fotokalendarz?

Fotokalendarz możesz zaprojektować w bardzo łatwy sposób: po potwierdzeniu danych, kliknij na ikonę kalendarza, wybierz interesujący Cię wzór i następnie przejdź do projektowania. Do każdej ze stron dodaj własne zdjęcia. Możesz również dodawać własne napisy i zaznaczać ważne dla Ciebie dni wybranymi clipami. Wszystko według własnego uznania! Pamiętaj - aby po zakończeniu projektowania każdej strony ją zapisać.

Po zaprojektowaniu wszystkich - 13 stron - otrzymasz pliki poglądowe. To ostatni moment aby coś jeszcze zmienić. Jeśli wszystkie projekty są już gotowe, kliknij: ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE i oczekuj wiadomości mailowych dotyczących statusu Twojego zamówienia.


»   Na jakim papierze drukowany jest kalendarz?
Karty kalendarza drukowane są cyfrowo na białym papierze kredowym o gramaturze 170 gr/m2.
Oznacza to, że karty kalendarza są sztywne - umożliwiając jednocześnie ich przewracanie. 

»   W jaki sposób pakowany i wysyłany jest kalendarz?
Kalendarz umieszczony jest w grubej, sztywnej tubie.
Dodatkowo zapakowany jest w folię chroniącą go przed wilgocią - a Ty masz pewność że przesyłka dotrze do Ciebie w całości - nie uszkodzona!

»   Jak stworzyć kolaż z kilku zdjęć?
Kolaż tworzymy w bardzo prosty sposób - dodając na dany projekt kilka zdjęć - zmniejszając dane zdjęcie każdorazowo (by się nie nałożyły). Po wgraniu zdjęć - wystarczy ułożyć je według własnego uznania.